Sportsdirect.Com Erfahrung

Sportsdirect.Com Erfahrung Erfahrungsberichte Sports Direct

Bewerten Sie dinger-productions.nl wie schon Kunden vor Ihnen! Ihre Erfahrung kann anderen helfen, informierte Entscheidungen zu treffen. Hallo, ich hätte eine frage. Hat jemand Erfahrungen mit dinger-productions.nl wollte mir Laufschuhe dort bestellen. Hab aber bist jetzt nichts gutes gelesen. Danke im​. Führungskraft / ManagementHat zum Zeitpunkt der Bewertung im Bereich Administration / Verwaltung bei dinger-productions.nl in Judenburg gearbeitet. Erfahrung SportsDirect. dinger-productions.nl User-Erfahrung SportsDirect. 1,0. Ungenügend. 1 von 5 Sterne SportsDirect Erfahrung. aus 1 Bewertung. ich bin aus österreich und war sehr skeptisch nach einigen neg. bewertungen. also bei mir kam die ware innerhalb 2 wochen an. qualität u ware sehr gut.

Sportsdirect.Com Erfahrung

ich bin aus österreich und war sehr skeptisch nach einigen neg. bewertungen. also bei mir kam die ware innerhalb 2 wochen an. qualität u ware sehr gut. Führungskraft / ManagementHat zum Zeitpunkt der Bewertung im Bereich Administration / Verwaltung bei dinger-productions.nl in Judenburg gearbeitet. Bei meiner ersten Bestellung bei dinger-productions.nl habe ich derart gute Erfahrungen gemacht, dass ich mich durch die guten Preise zu einer.

Sportsdirect.Com Erfahrung - 7 Antworten

Welche Produkte oder Dienstleistungen werden von Sports Direct angeboten? Er meint, das seid so gut wie Bargeld. Ist ein Rücksende-Etikett dabei? Das einzige was ich überteuert finde sind die Versankosten wenn man viel bestellt so wie ich es tue.. Bestellung wurde von Sportsdirect storniert. Die einzige andere Möglichkeit zu bezahlen ist für Deutsche per Kreditkarte.

Sportsdirect.Com Erfahrung Neueste Beiträge

Alles in allem war ich sehr zufrieden mit meiner Bestellung, Preis-Leistungsverhältnis Dashcoin Mining ohne Frage. Einfach nichts. Fire TV Stick. Alle zusammen bestimmen welche Shops der Mühe wert sind und welche nicht! Hatte ein paar Stollenschuhe bestellt aber Alustollen erhalten. Nach unserer Erfahrung beginnen diese bei etwa 6,00 Britischen Pfund, das entspricht etwa 6,50 Euro.

Sportsdirect.Com Erfahrung Über Sports Direct

Ja, mein Passwort ist: Beste Spielothek in Hatzingen finden du dein Passwort vergessen? Ignorierte Inhalte anzeigen. Rundherum kann ich SportsDirect nur empfehlen, man sollte eigentlich nur darauf achten, dass man nicht zu viel bestellt. Ich frage mich was für eine Meinung und Erfahrungen andere Menschen hätten? Es werden 19 Länder in Europa bedient, im Portfolio sind 29 internationale Marken zu finden und etwa Geschäfte im Einzelhandel gehören zum Liefernetz. Ware wurde mit Sicherheitspin gefüllt mit Tinte zugesendet. Achtung Therapie FГјr SpielsГјchtige Danke Paschol Nahuy Eure Antworten! Ich sage Dragon Throne. Sportsdirect.Com Erfahrung Ich bin aber auch nicht pinglig, und wenn das Teil mich bekleidet ists gut. Ich sage, dass ich Beste Spielothek in SprГ¶tau finden Geld dort ausgebe, wo der richtig Produkt zu Verfügung steht. Alle Artikel waren da und haben gepasst, sodass ich die Jackpot Online Casino nicht bewerten kann, da ich nichts zurück senden musste. Feb Alles China, Bangladesh. FIFA In Sachen Versandkosten ist der Onlineshop aber recht verwirrend, da oft Specials laufen, durch die sich die regulären Versandkosten von 4,99 Euro verringern.

Customer is overseas the Philippines. If I could give zero stars I would!!! I think they should be investigated by trading standards.

Ordered my son 2 pairs of the same trousers using a discount code. When the parcel arrived it only contained one pair of trousers despite the receipt stating there should be 2 in the package.

I immediately contacted JD by email currently no other way to contact them. I have now been waiting approximately 6 weeks for this to be resolved. I just keep getting emails saying fill out an investigation form so they can investigate the delivery company!!!!

It was JD not putting the item in the package not the fault of the delivery company!!! I am still waiting for a reply, well over the 10 days they state!

Ordered on the 14th June. Delivery company says they delivered item on 17th June through letterbox. Even though on the 16th June they state they could not deliver.

So anyway I did not get a parcel through my letterbox. Also I since noticed the delivery photo is a different date and name and the end of the address is Crescent.

I live on an avenue. I have been in contact through JD via email since 23 June and phone since at least a week and half ago.

They got my missing parcel dec on the 29th June along with delivery photo. I will never shop with JD again after this.

It has caused me so much stress and the lack of customer service is shocking. Frustrated is an understatement.

Warning to all!! Terrible customer service,Basically brushed off like a fly ,I had a problem with a pair of shoes when I approached the staff they didn't want to know.

Will never shop here again. I retuned a t shirt and they received my top on the 4th of july still no refund?

The customer service guy on facebook message because i can not get through to jd on anything else? Told me to get back in touch if ive had no email confirmation by today and guess what i havent and guess what ive emailed ive sent Facebook messages and still no reply the customer service is shocking!

Shocking at refunds, keep moving goal posts for when Ill get refund for item and I cant get a clear answer. I sent back immediately after realizing too small.

Initially stated 1 week, then 14 days now apparently can take up to 28 days for a refund. Never using again and i was using quite a lot.

I ordered a pair of Air Max men's. What I got was a cheap, fake pair that were even damaged. I've got the same pair form the junior section and they are nothing alike.

I ordered before and I had no issues but I can guarantee that this was my last time ordering form them. After entering the shop we headed over to the discounted rack.

But within a few minutes the alarm sounded and the manager I think rushed around waving his arms muttering to his staff to see where my wife and I where.

I was made to feel VERY uncomfortable. Which is Ironic as my wife is a Prison officer and I work for Royal Mail and have on occasion delivered their mail.

The checkout girl wasn't ANY nicer either. She just scowled at us both throughout and really made us unwelcome. Now consider the months that have passed.

This awful accusatory manager and his staff really need to seek employment outside customer service as they are in the wrong job.

Strange how the alarm went off on its own accord dont you think? What a disgraceful service from a company like JD.

Made an order and paid extra money for next day delivery by DPD because I find Hermes to be a totally unreliable and poor courier, whenever they deliver parcels for me they are either late or go to the wrong address.

Not happy at all, I'm sick of companies using Coronavirus as an excuse to mess their customers around. Will never shop with JD again, 1 star is generous.

Overview Reviews About. See business transparency. Write a review. Filter by:. Really disappointed Really disappointed. You've already flagged this.

Reply from JD Sports. Hello, Thank you for your review. I am sorry to hear that you are unhappy with your recent shopping experience with us!

So I am able to look into this further for you, please email your order details to us on: onlinereviews JDSports. Many thanks.

Hi there, Thank you for taking the time to leave this review. Please accept my apologies again.

Just a quick reminder that should you still require assistance with this, we would like to take a further look into it for you. All you need to do is email your order details and returns slip to onlinereviews jdsports.

We hope to be hearing from you again soon. Hi Sobia, Thank you for taking the time to leave this review. Just a quick reminder that should you wish to discuss this further, you can email your order details to onlinereviews jdsports.

Hi there, Thank you for leaving this review. I wanted to say sorry again to hear that you haven't received your order as expected.

Just to remind you, if you still require assistance with this, you can email your order details to onlinereviews jdsports.

Hi Angie, Thank you for leaving this review. I wanted to say sorry again to hear that you were unhappy with your gift card. As advised, it does state on our website that any items being delivered by a brand partner cannot be purchased using a gift card.

Any of the brands items that are delivered from our own warehouse, however, can be purchased through this method. Easy to use website, competitive pricing, good communication and customer service.

Every order I have placed has arrived on stated date or earlier. I will definitely be using Keller Sports again. Delivered double boxed and in pristine condition.

Great price too. I will certainly use them again. Great prices for premium brands and quick delivery. Would highly recommend.

I bought a new pair of trail running shoes. Clean website, helpful staff, lots of great running products, cheap delivery cost and a fast delivery time.

One of the best sports gear websites. Great product, great price, great communication, great service. Great company great variation of goods great prices good loyalty bonus just needs free Returns.

Overview Reviews About. See business transparency. Write a review. Filter by:. Excellent service Excellent service, good prices and quick delivery.

You've already flagged this. Great shoes at a great price delivered… Great shoes at a great price delivered quickly. First time using and really impressed First time using site and really impressed.

Er meint, dass ich mit Geld bezahle und er zurück Gutschrift gebt. Fast delivery etc. Great product, great price, great communication, great service. September um I wanted to PlГјschtier Anfertigen LaГџen sorry again to hear that you were unhappy with your recent purchase.

Sportsdirect.Com Erfahrung Video

Why I dislike JD sports! dinger-productions.nl › Online Shop. Ist Sports Direct vertrauenswürdig? Welche Bewertung haben sie in Juli bekommen? ✓ Lesen Sie Berichte und Erfahrungen von echten Kunden». Herzlich Willkommen in unserem Kundenservice. Hier finden Sie die Antworten auf die am häufigsten gestelltesten Fragen. dinger-productions.nl – der Online-Sportshop für Sportmode, Bekeidung und Schuhe von Top-Marken wie Nike, Adidas und vielen mehr. Besuchen Sie uns jetzt! Bei meiner ersten Bestellung bei dinger-productions.nl habe ich derart gute Erfahrungen gemacht, dass ich mich durch die guten Preise zu einer.

Sportsdirect.Com Erfahrung Video

Sports Direct's Mike Ashley on not having anything to hide, auditors and the high street Jetzt kostenlos abonnieren. Am Kann mich nicht beklagen. Akzeptieren Weitere Informationen Die einzige andere Möglichkeit zu Beste Spielothek in Schnellenberg finden ist für Deutsche per Kreditkarte. Inzwischen war ich in einem nahegelegenen Sportgeschäft Beste Spielothek in Klenzenhof finden habe mir das Trikot Online Poker Bot ich bestellt hatte angesehen. Möchtest du diese Webseite unterstützen? LG HS. Ich würde euch den Laden nicht empfehlen hab auch noch viele andere solcher Fc Everton Trikot Beleidigungen auf mich genommen. Habe leider mit Vorauskasse bezahlt aber lediglich eine Teillieferung 2 Artikel erhalten. Insgesamt kosten die Merlin Spiel kurzen Hosen 20,98 Euro. Verpackt st alles recht provisorisch, es handelt sich ganz einfach um Discountwaren, sprich die Folie kann aufgerissen sein oder man bekommt einfach gar keine verpackte Ware — nicht weiter tragisch, oder? Welcher Code? Ja keine Schuhe bei ihnen kaufen. Abgesehen von Tipp24 Com Login unfähigen Mitarbeitern im Kundenservice Tarzan Bewertung Sports Direct, bezweifle ich auch Lv Bet Casino Echtheit der angebotenen Produkte. Apr Euro nicht erstattet, obwohl der Fehler bei SportsDirect liegt.

Sportsdirect.Com Erfahrung - 7.678 • Ungenügend

Leider waren die Brille mangelhaft, sie hatten die falsche Brille eingepackt und alle andere Packungen in Geschäft waren auch so, damit war die Möglichkeit auf Verbesserung ausgeschlossen, als ich sie am Dort werde ich nicht mehr bestellen und würde es auch keinem empfehlen! Frage zum Shop stellen.

Alle Artikel waren da und haben gepasst, sodass ich die Retoure nicht bewerten kann, da ich nichts zurück senden musste. Ich würde wieder dort bestellen!

Also ich habe da nur einmal Bestellt und bei mir war alles gut. Kann mich nicht beklagen. Ich fragte eine Verkäuferin ob ich ein Fahrrad ausprobieren darf sie sagte ja.

Bin los gefahren und auf Einfall eine Verkäuferin von hinten. Hey brauch du Hilfe ich nein Danke. Ich wollte weiterfahren und sie sagte ich soll im Laden nicht mit dem Fahrrad fahren.

Obwohl extra Fahrrad fahr Markierungen geklebt waren und ich immer in der Markierung gefahren bin. Ich würde euch den Laden nicht empfehlen hab auch noch viele andere solcher Teilweis Beleidigungen auf mich genommen.

Ware wurde mit Sicherheitspin gefüllt mit Tinte zugesendet. Artikel kostete ca. Jetzt wird Rücksendung auf meine Kosten verlangt- Kosten ca.

Keine Einigung möglich. Habe leider mit Vorauskasse bezahlt aber lediglich eine Teillieferung 2 Artikel erhalten. SportsDirect behauptet, dass ich alle Artikeln insgesamt 5 Artikel erhalten habe..

Eine zweite Lieferung war nicht ersichtlich und auch nicht beim Lieferdienst bekanntgegeben. Bin jetzt im direkten Kontakt mit dem Lieferdienst, da SportsDirect sich weigert weiteren Kontakt aufzunehmen.

Bei ihnen sei angeblich ersichtlich, dass meine Artikel bei mir angekommen sind. Ein schuh kam sehr benutzt und dreckig an und wollen auch noch geld für die rückgabe der schuhe.

Sehr unmotiviertes Personal, beantwortet keine Fragen, während Sie anderen Personen beim Schuhe probieren zuschauen, man muss fast betteln, wenn man was kaufen möchte und wird darauf hingewiesen, dass man sich doch an die Geschäftsleitung wenden sollte, wenn etwas nicht passt.

Unmögliche Bedienung, nie wieder!! Euro nicht erstattet, obwohl der Fehler bei SportsDirect liegt. Sehr schlechter Kundenservice!

Werde definitiv nicht mehr bei der Firma bestellen! Nachdem der Sporthandel in meiner Nähe verkauft wurde.. Wurden auch meine Daten mitverkauft..

Bekomme unzählige Werbemails mum von Sportsdirect.. Die ich trotz mehrmaligen Aufforderungen der Löschung meiner Mailadresse nicht abbestellen kann Sowas ist einfach nur eine Frechheit und ein Witz!!!

Seit 1 Monat warte ich auf das Geld meiner Rücksendung. Jetzt schalte ich den Konsumentenschutz ein. Die Hompage arbeitet sehr grenzgängig zum erlaubten und durch das at Zeichen im Link hat es den anschein man befindet sich auf einer österreichischen Hompage.

Ich bin mal gespannt, ob ich die Rückgesandte Ware wieder gutgeschrieben bekomme würde aber auch nichts an meiner Bewertung ändern, da dies schon eine arglistige Täuschung ist.

Schlechtester Service den ich bisher erlebt habe. Anfragen werden ignoriert, Niemals wieder werde ich dort bestellen!

Ganz schlechter Service. Ja keine Schuhe bei ihnen kaufen. Übersicht Bewertungen Info. Unternehmenstransparenz prüfen. Bewertung abgeben.

Filtern nach:. Sie haben diese Bewertung bereits gemeldet. Ordered on the 14th June. Delivery company says they delivered item on 17th June through letterbox.

Even though on the 16th June they state they could not deliver. So anyway I did not get a parcel through my letterbox. Also I since noticed the delivery photo is a different date and name and the end of the address is Crescent.

I live on an avenue. I have been in contact through JD via email since 23 June and phone since at least a week and half ago.

They got my missing parcel dec on the 29th June along with delivery photo. I will never shop with JD again after this.

It has caused me so much stress and the lack of customer service is shocking. Frustrated is an understatement. Warning to all!!

Terrible customer service,Basically brushed off like a fly ,I had a problem with a pair of shoes when I approached the staff they didn't want to know.

Will never shop here again. I retuned a t shirt and they received my top on the 4th of july still no refund? The customer service guy on facebook message because i can not get through to jd on anything else?

Told me to get back in touch if ive had no email confirmation by today and guess what i havent and guess what ive emailed ive sent Facebook messages and still no reply the customer service is shocking!

Shocking at refunds, keep moving goal posts for when Ill get refund for item and I cant get a clear answer. I sent back immediately after realizing too small.

Initially stated 1 week, then 14 days now apparently can take up to 28 days for a refund. Never using again and i was using quite a lot.

I ordered a pair of Air Max men's. What I got was a cheap, fake pair that were even damaged. I've got the same pair form the junior section and they are nothing alike.

I ordered before and I had no issues but I can guarantee that this was my last time ordering form them. After entering the shop we headed over to the discounted rack.

But within a few minutes the alarm sounded and the manager I think rushed around waving his arms muttering to his staff to see where my wife and I where.

I was made to feel VERY uncomfortable. Which is Ironic as my wife is a Prison officer and I work for Royal Mail and have on occasion delivered their mail.

The checkout girl wasn't ANY nicer either. She just scowled at us both throughout and really made us unwelcome. Now consider the months that have passed.

This awful accusatory manager and his staff really need to seek employment outside customer service as they are in the wrong job.

Strange how the alarm went off on its own accord dont you think? What a disgraceful service from a company like JD.

Made an order and paid extra money for next day delivery by DPD because I find Hermes to be a totally unreliable and poor courier, whenever they deliver parcels for me they are either late or go to the wrong address.

Not happy at all, I'm sick of companies using Coronavirus as an excuse to mess their customers around. Will never shop with JD again, 1 star is generous.

Overview Reviews About. See business transparency. Write a review. Filter by:. Really disappointed Really disappointed.

You've already flagged this. Reply from JD Sports. Hello, Thank you for your review. I am sorry to hear that you are unhappy with your recent shopping experience with us!

So I am able to look into this further for you, please email your order details to us on: onlinereviews JDSports. Many thanks.

Hi there, Thank you for taking the time to leave this review. Please accept my apologies again. Just a quick reminder that should you still require assistance with this, we would like to take a further look into it for you.

All you need to do is email your order details and returns slip to onlinereviews jdsports. We hope to be hearing from you again soon. Hi Sobia, Thank you for taking the time to leave this review.

Just a quick reminder that should you wish to discuss this further, you can email your order details to onlinereviews jdsports.

Hi there, Thank you for leaving this review. I wanted to say sorry again to hear that you haven't received your order as expected.

Just to remind you, if you still require assistance with this, you can email your order details to onlinereviews jdsports. Hi Angie, Thank you for leaving this review.

I wanted to say sorry again to hear that you were unhappy with your gift card. As advised, it does state on our website that any items being delivered by a brand partner cannot be purchased using a gift card.

Any of the brands items that are delivered from our own warehouse, however, can be purchased through this method. Just to remind you though, if you do require further assistance with the gift card, we would be happy to advise.

All you need to do is ask the named customer for that to contact with order details at onlinereviews jdsports.

If you want or like to be robbed shop at JD! Hi Lee, Thank you for taking the time to leave this review. I wanted to say sorry again to hear that you haven't received your order.

Just to remind you, we would be happy to take a further look into this, if you could email your order details to us on: onlinereviews JDSports.

Never ever again We are waiting for our refund now for 7 weeks! Hi Alexander, Thank you for leaving this review.

I wanted to say sorry again to hear that you haven't received your refund. Just to remind you, we would be happy to look into this further, if you could email your order details to us on: onlinereviews jdsports.

Sportsdirect.Com Erfahrung

0 thoughts on “Sportsdirect.Com Erfahrung

Leave a Comment

Deine E-Mail-Adresse wird nicht veröffentlicht. Erforderliche Felder sind markiert *